Logo Design by FlamingText.com

Rabu, 31 Disember 2008

Klinik... Eksklusif... Reporter... dan 4 x 4 Rock Selamba


Alaaammmmaakkkkk…. Ada lagi tertinggal rupanya… apa ler dia orang nih. He he he sorry ni pasal Rock Selamba lagi. Bukan marah… Cuma geram… tapi thanks teman-teman pasal share cerita ni ngan Shaq Metal. Cerita teman-teman lagi… cam ni….

Rock Selamba 2009 ada beberapa penambahbaikan dari aspek pengisian dan bahan (he he he seperti yang Shaq Metal sebut terdahulu…). Rock Selamba 2009 ada Klinik Rock, Eksklusif – Artis Rock, Reporter Rock (he heh he he yang ini Shaq Metal boleh join sekali kot…) dan 4 x 4 (kata teman-teman ini lagu-lagu rock terbaik dan paling diminati oleh pendengar….. tapi bunyi macam 4 wheel drive jer… apapun cayalah Rock Selamba).

Shaq Metal tak reti nak hurai lebih detail lagi pasal klinik, reporter, eksklusif dan 4 x 4 tapi yang penting peminat dan pendengar rock juga boleh turut serta dalam rancangan Rock Selamba menerusi sms, email atau phone in. pendengar boleh sms, email, fax atau phone in bahan atau info rock untuk dikongsi bersama (dibaca on air) dengan pendengar…he he he glamour ler you all semua. Selain itu salam rock pun boleh dihantar menggunakan medium yang sama…

Apapun pengisian Rock Selamba…. Shaq Metal nak dengar kepelbagaian sub genre metal dan rock dalam Rock Selamba he hehe he he….

Nak tahu cara hantarkan info, bahan atau sumbangan kepada Rock Selamba mudah jer… dengarlah Rock Selamba…

Tiada ulasan: