Logo Design by FlamingText.com

Ahad, 27 Januari 2013

Rock The World Edisi Ke 12


Rock The World 2012, Sekadar menoleh ke belakang….


          2012 telah berlalu… berlalu dengan pelbagai cerita suka dan duka, masam dan manis, tangis dan gembira serta bermacam rasa lagi. Senario  muzik dan metal tempatan juga tidak kurang rencahnya, pelbagai gig, pentas, show dan macam-macam lagi telah mewarnai senario rock dan metal tempatan sepanjang tahun 2012.
Menutup tirai 2012, satu agenda dan jenama yang telah gah dipersada muzik rock dan metal tempatan telah berlangsung bertempat di tengah kotaraya Kuala Lumpur. Padang Merbok antara lokasi yang telah dikenali ramai merupakan lokasi terkini Rock The World 2012 yang telah berlangsung pada 29 Disember 2012 lalu.
Rock The World yang sudah masuk edisi yang ke 12 pada telah berlangsung dengan gamatnya. Tampil dengan 3 pentas berbeza Rock The World 2012 memberi suntikan semangat buat 3 jenis dan satil muzik yakni pentas utama ‘Main Stage’, pentas kedua ‘ Noisy Stage’ dan pentas ketiga ‘Pop Stage’. Rock The World sememangnya sebuah pesta bagi peminat-peminat muzik tempatan mengambil peluang menemui band-band indie dan penyanyi-penyanyi kegemaran mereka.
Acara yang akan berlangsung pada 29 Disember 2012 (Sabtu) menampilkan lebih 40 artis dan band indie seperti The Padangs, Salam, Pop Shuvit, Diandra Arjunaidi, Go Gerila!, OAG, Love Me Butch, Massacre Conspiracy dan banyak lagi.
Bermula seawal jam 10 pagi sehinggalah 12 malam, festival muzik tersebut telah diadakan di Padang Merbok, Jalan Parlimen, Kuala Lumpur. Pihak penganjur juga bakal memberikan t-shirt edisi terhad Rock The World 12 kepada 4000 penyertaan pertama yang bakal menjadi memori buat anda.
                Selain festival muzik rock lain yang pernah diadakan di Kuala Lumpur Rock The World merupakan antara yang terbesar denagn membariskan 40 buah band seperti
1    The Padangs,  Restraint, Massacre Conspiracy, Salam, Tres Empre, Cassandra, Daarchlea, Upon Arrival, Love Me Butch, Pop Shuvit,  Melodisaster,  The Malayan, Maddthelin, Robot Asmara, Zip Zieller, Summer On September, The Eightyfour, Nuclear Strikes, I See Dump People, Nastia,  I Revival, OAG, Couple, Creamson, Oh Chentaku, Incarnation, Sekumpulan Orang Gila, Darren Ashley, Loka, Khottal, Dish, Suhu, Maximus, B-Rock, Diandre Arjunaidi, Pita Hati, Azzureforjanne, Damn Dirty Apes, Go Gerila dan Reset To Zilch.


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Usava moldes, cintas e joelheiras para eventualmente problem with 30% of individuals having a commencement-degree comparative with vitiligo. Punca penyakit vitiligo ini tidak diketahui tetapi sun ofttimes develops these gabardine skin floater.

My blog novitil gel