Jumaat, 4 Januari 2013

Tahun Baharu 2013

Selamat Tahun Baharu 2013...
Sekadar gambar hiasan...
          Rock tetap rock dan metalpun tetap metal... namun masa tetap berlalu dan kita seringkali ketinggalan oleh masa. Kesian kita kan sentiasa tewas oleh masa dan jelas 2012 sudahpun jadi kenangan, 2013 pula jadi realiti dan harus kita hadapi kini dan hari mendatang. 
          Setelah beberapa bulan sibuk menguruskan hal dan urusan lain yang boleh dikira amat penting maka terdiam seketika pergerakkan shaqmetal. Maka mulai detik ini shaqmetal merasa ada sedikit kelonggaran - untuk berkarya semula mmmmm... sekadar nak update 'some info' yang banyak dan rasanya dah overload dalam 'kepala' ni. Apapun 'scene' rock dan metal di tempat 'bro n sis' macamana di awal tahun ini....? Mesti rancak n berjalan macam biasakan... mmmm...oooppppssss lupa nak 'khabaq' yang shaqmetal terdengar program baharu di stesen radio SARAWAKfm nama program tersebut 'Rock Je...' bunyi macam ok je dan nama program ityu juga macam sempoi.... rasanya ok juga ler agaknya ya hehehehe.... 
          Dengarnya program tersebut 'on' dari jam 10 malam hingga 12 tengahmalam mmm mesti gempak kalau time malam. Boleh ler gantikan tempat Rock Selamba MUZIKfm dulu tapi sayang ler kerana siarannya di Sarawak sahaja. Oooppppsss online boleh dengar juga sis and bro.
          Apapun layan je ler program tu dan dari 1 Januari hari tu dengar suara DJ Yus, DJ Barb dan DJ Nana yang 'handle' program tu, takpe nanti shaqmetal cuba hello-hello mereka-mereka di SARAWAKfm... Alamak sebenarnya tadi nak mengucapkan selamat tahun baharu 2013 untuk bro n sis semua.... moga tahun baharu ini akan membawa kesejahteraan, kebahagiaan, kegembiraan, sukses, bertambah senang hidup, murah rezeki dan 'sure' rock n metal akan terus manteeepppp gitu.... hehehehe luv uols guys!!!! Salam sayang dan selamat tahun baharu dari shaqmetal buat semua bloggers, rockers n metalers semua.... rock on!!!

Tiada ulasan: