Logo Design by FlamingText.com

Jumaat, 25 November 2011

Konsert Loud Speaker 25 Disember 2011..

Gandingan Mantap XPDC Dan Rakan-Rakan...


Sejak akhir-akhir ini banyak siri jelajah dan konsert-konsert telah dan akan diadakan di sekitar kita khasnya di Kuala Lumpur.  Sweet Charity dan Blues Gang, White Snake, Loudness, Search, Wings dan banyak lagi. Ini tidak termasuk lagi gig-gig atau mini konsert yang lain tambahan lagi dengar-dengar Sepultura pun akan singgah di Kuala Lumpur awal 2012. Itu cerita konsert yang rasanya dah mula banyak dianjurkan kebelakangan ini, termasuk konsert Fenomena Searh dan Konsert Loud Speaker. Konsert Search telah banyak diperkatakan dan disembangkan tetapi rasanya Konsert Loud Speaker pula ada tetaspi kurang sedikit diperkatakan dan dicanangkan. nak mencanangkan tentang Konsert Loud Speaker ini shaqmetal telah mendapatkan info dari sumber yang sahih, tahu dan terlibat dalam konsert Loud Speaker.
Konsert yang dijangkankan akan diadakan pada 25 Disember 2011 ini di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur. dengan nama yang agak unik Loud Speaker jelas konsert ini bakal memaparkan nama-nama besar dalam  industri rock tempatan seperti band XPDC dan bekas anggota XPDC seperti Ali, Lola dan Yan, Wings, Faizal Tahir dan Azlan Typewriter.  
Apa yang menariknya ialah penampilan XPDC yang akan bergabung dengan bekas-bekas anggotanya yang lain sekaligus membuat persembahan pada konsert tersebut. Bagi shaqmetal ini adalah penampilan sulung yang menyatukan kesemua anggota dan bekas anggota band XPDC dalam satu masa dan satu pentas yakni Konsert Loud Speaker. 
Bagi anda yang ingin menyaksikan keunikan dan kehebatan gabungan XPDC, bekas anggota XPDC, Wings, Faizal tahir dan Azlan Typewriter anda boleh dapatkan tiket yang berharga RM77.00 seorang. Tiket boleh didapati secara online di Hot Ticket (hotticket.com). 

3 ulasan:

abg lu berkata...

thankxxx for the info bro.
wa caya lu

abg lu berkata...

bro, something wrong with the hot ticket website ah. Mana tempat lagi boleh beli bro? Wa orang Johor, takut beli kat pintu takde pulak. Tido tepi jalan wa nanti. khakhakha

Tanpa Nama berkata...

Salam bro. Tq. i try to find out some more detail bout it. akan saya updatekannya nanti. tq. - shaqmetal.