Logo Design by FlamingText.com

Ahad, 1 November 2009

Kayangan


Band : Kayangan
Muzik : Heavy metal (fushion)
Aktif : 2002

Ahli
NZ - gitar
Zuber - bass
Mael - vokal
Awang - drum

Discografi
Album

Cari Makan (2002)

Sebahagian besar di kalangan kita tidak kenal dan tidak tahu akan keujudan band yang diberi nama Kayangan suatu waktu dahulu (2002). Waktu yang tidak terlalu jauh ke belakang. Kayangan cuma sempat tampil dengan album sulung mereka berjudul 'Cari Makan' yang diterbitkan sendiri oleh Kayangan. Band yang dianggotai oleh NZ - gitar, Zuber - bass, Mael - vokal dan Awang - drum.

Lagu yang dimuatkan dalam album sulung mereka itu ialah Makan (feat DJ Syko-G), Cari, Aku, Wasiat terakhir, Buas, Apa itu, Batu, Boleh blah, Makan, Aku (video edit) dan 4B megamix (feat DJ Syko-G). Rasanyer album Kayangan sekarang ni sudah tidak ada di pasaran kalau adapun mungkin terlalu susah nak dapat. Sekadar untuk kita nikmati bersama nanti, shaqmetal akan cuba muatkan dalam playlist shaqmetal sendiri. Ianya masih dalam perancangan.

3 ulasan:

Rockerz0604 berkata...

Album ni kalau x silap aku pnah tgk kt satu kdai kat astar.aku x pasti plak tu album ori ke pirate.sbab kdai tu ada yang dia jual pirate punya.

Tanpa Nama berkata...

salam bro.. album lama mostly yg metal payah sikit nak cari n kalau adapun very rare... Kalaulah ada yang ori mungkin boleh dibilang dengan jari dan kalau yang pirate mungkin juga ada coz permintaan untuk lagu-lau cam tu masih ada lagi... apapun janganlah beli yang pirate hehehehe... just bantu nak selamatkan suasana muzik tempatan..

Nzrul jamalullail berkata...

👍👍👍👍👍