Selasa, 8 Disember 2015

Jaga Dari Lena Yang Panjang..

Rock Tetap Rock...




Mungkin itu frasa yang agak tepat untuk Shaq Darkshadow dan secara keseluruhannya shaqmetal ... Baru terjaga dari lena yang panjang... sebenarnya terlalu banyak urusan harian yang perlu dilunaskan sepanjang 2015 sehinggalah ke detik ini. Namun pada nama rock dan metal sebenarnya shaqmetal tidak pernah lupa diri dan sentiasa ditemani oleh rock dan metal cuma ruang dan peluang untuk berkarya dalam ruangan ini sangat - sangat terhad. 
Benar bila rock dan metal sudah sebati dalam diri apa pun yang kita lakukan, dimanapun kita dan genre  muzik apapun yang disumbatkan kepoada kita.... jiwa rock dan metal tidak akan pernah luntur... tidak akan pernah berubah... tidak akan pernah curang... Rock dan Metal tetap bertaktha di hati. Rock dan metal adalah segalanya andai ianya diibaratkan sebagai insan yang sedang bercinta.
Namun dalam ketiadaan shaqmetal berkarya di sini shaqmetal cuba mencari sesuatu yang baharu dan unik dalam aliran - aliran muzik rock yang mengalir deras... jelas rock terus berkembang. Insha Allah untuk seterusnya shaqmetal akan terus cuba mencungkil sedaya shaqmetal untuk kita kongsi di sini.Salam rock dan metal buat rockers dan metalers semua.... Rock on.

Tiada ulasan: