Logo Design by FlamingText.com

Rabu, 9 April 2014

Sraight To Your Face...

Straight To Your Face  - Round 5 Mempersembahkan....
  Bandaraya Kuching di Sarawak, Malaysia tidak pernah kurang daripada membuka gelanggang gig, mini konsert atau persembahan pentas bagi penggiat muzik rock dan metal baik melibatkan band - band tempatan ataupun antarabangsa. Tambah mewarnai senario itu "Straight To Your Face - Round 5" akan berlangsung esok 10 April 2014 bertempat di Dewan DBNA, Jalan Ong Tian Swee, Kuching.
   Antara band yang akan mempersembahan kehebatan masing - masing esok (artikel ini ditulis 9 April 2014) ialah band Kylesa(Amerika Syarikat), Eternal Rest (Australia), Sacwrath, Azure For Janne, Satisfactory, Kurasa Kuasa, Militant Attack, Cousin Of Death dan Search And Destroy. Apapun menurut penganjur yang sempat shaqmetal temui petang kelmarin memaklumkan yang band Skeletonwitch tidak dapat menyertai STYF 5 lantaran menarik diri di saat-saat akhir atas sebab yang tidak dapat dielekkan.
Anggota band Kylesa yann bakal menggeggarkan STYF 5
     Bagi peminat band - band yang telah dinyatakan dan anda yang minat akan gig atau persembahan sebegini boleh mendapatkan tiket dengan harga RM40 (pre-sale) dijual sebelum persembahan daripada pihak penganjur. Manakala tiket yang dijual dipintu masuk pada hari yang sama berharga RM60 (door)
     Bagi peminat yang nak tahu lebih lanjut lagi mengenai STYF 5 anda boleh klik link FB ini bagi mendapatkan gambaran yang lebih lanjut https://www.facebook.com/STYFEVENT?fref=ts Bagi menyemarakkan lagi senario rock dan metal tempatan Rock Jer... SARAWAKfm akan mengadakan kuiz yang bermula kelmarin. Kuiz yang memberikan hadiah berupa tiket untuk menyaksikan persembahan malam esok. Ikuti Rock Jer.. SARAWAKfm dari jam 10 malam hingga 12 tengah malam setiap hari dari Isnin hingga Jumaat.
     Bagi yang ingin mendapatkan kepastian dan maklumat lanjut mengenai STYF 5 anda boleh berhubung terus dengan penganjur Thorn Wire Records untuk maklumat tiket ataupun informasi lain.
Wajah ceria anggota band Eternal Rest akan turut beraksi di STYF 5

Tiada ulasan: